Een kaartje gemaakt als reminder voor de scrapbook stamp society.
Daar loopt een challenge met alles gaat/thanksgiving.
Ik heb dit kaartje gemaakt met 2 bestie digi's. Het konijntje is van Marianne Design, de blaadjes en bloemtjes uit de door, een kantje erbij en zo is mijn kaartje ontstaan.
Eine Karte als Reminder für Scrapbook Stamp Society.
Dort lauft noch ein challenge mit "alles geht/thanksgiving.
Ich habe 2 digi's genommen, und weiter Lace, steinchen und blätter aud den Karton.
PS.... er is een DT-Call op Scrapbook Stamp Society. Kijk even voor de details op het blog!!
groetjes Geesje
maandag 30 november 2015
zondag 29 november 2015
kerstbal schilderen
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie. Ik heb als basis een mal van Dutch Doobadoo genomen. En daarop rood en design papier geplakt.
De digi ingekleurd met Farber Castell. En daarna de kaart versierd met stansjes van Leanne Design en Marianne Design.
Heute ein Karte welche ich gemacht..
Als Basisi habe ich ein Mal von Dutsch Doobadoo genommen. Rot papier und Designpapier drauf en dann der Mallen von Leanne design und Marianne Design. Colourierd met Farber Castell.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
christmascard
creativecraftcottage
quirkycrafts
thepapershelter
groetjes Geesje
De digi ingekleurd met Farber Castell. En daarna de kaart versierd met stansjes van Leanne Design en Marianne Design.
Heute ein Karte welche ich gemacht..
Als Basisi habe ich ein Mal von Dutsch Doobadoo genommen. Rot papier und Designpapier drauf en dann der Mallen von Leanne design und Marianne Design. Colourierd met Farber Castell.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
christmascard
creativecraftcottage
quirkycrafts
thepapershelter
groetjes Geesje
donderdag 26 november 2015
rood wit
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie wat ik gemaakt heb voor het challenge blog van mariannedesign.
Op het challengeblog was ik de vorige keer uitgekozen om Gast Designer te zijn voor de nieuwe challenge, wat ik natuurlijk graagt wilde doen.
Het thema voor deze twee weken is een kerstkaartje in rood wit. En natuurlijk gemaakt met materiaal van Marianne Design.
Ik heb een ouder snoesje genomen en verder heb ik natuurlijk alle mallen van Marianne Design gebruikt.
Heute eine Karte, welche ich gemacht habe für dass Challengeblog von mariannedesign
Vergangene Monat war ich gewahlt für Gastdesiger. Deswegen dürfte ich diesmal also Gast designer sein. Dass Thema für der ankommende 2 Wochen sind "ein Weiohnachtskarte mit als Thema Rot/Weiß. Ich habe ein ältere Snoesje genommen und weiter natürlich nur Marianne Design Mallen genützt.
Groetjes Geesje
Op het challengeblog was ik de vorige keer uitgekozen om Gast Designer te zijn voor de nieuwe challenge, wat ik natuurlijk graagt wilde doen.
Het thema voor deze twee weken is een kerstkaartje in rood wit. En natuurlijk gemaakt met materiaal van Marianne Design.
Ik heb een ouder snoesje genomen en verder heb ik natuurlijk alle mallen van Marianne Design gebruikt.
Heute eine Karte, welche ich gemacht habe für dass Challengeblog von mariannedesign
Vergangene Monat war ich gewahlt für Gastdesiger. Deswegen dürfte ich diesmal also Gast designer sein. Dass Thema für der ankommende 2 Wochen sind "ein Weiohnachtskarte mit als Thema Rot/Weiß. Ich habe ein ältere Snoesje genommen und weiter natürlich nur Marianne Design Mallen genützt.
Groetjes Geesje
woensdag 25 november 2015
winter of... toch herfst??
Ik heb nog een herfstkaartje voor jullie wat ik gemaakt heb voor scrapbook Stamp Society.
Daar is een challenge met als Thema "alles gaat" met als optie Herfst/Thanksgiving.
Ik heb voor dit kaartje de sketch gebruikt die op dit moment nog bezig is op cheerful sketches. ( tot 29.11) Het papier komt van Joy. En de malletjes zijn van Marianne design. De digi van Besties.
Ich habe noch eine Herbstkarte für euch. Gemacht für Scrapbook Stamp Society.
Dort lauft een challenge mit dass Thema "alles geht" Option Thanksgiving/Herbst.
Ich habe der Karte gebasteld mit der Sketch von Cheerful sketches, wo noch die challenge lauft bis 29.11. Dass Papier ist von Joy. Der Mallen von Marianne Design und der digi von Besties.
Daar is een challenge met als Thema "alles gaat" met als optie Herfst/Thanksgiving.
Ik heb voor dit kaartje de sketch gebruikt die op dit moment nog bezig is op cheerful sketches. ( tot 29.11) Het papier komt van Joy. En de malletjes zijn van Marianne design. De digi van Besties.
Ich habe noch eine Herbstkarte für euch. Gemacht für Scrapbook Stamp Society.
Dort lauft een challenge mit dass Thema "alles geht" Option Thanksgiving/Herbst.
Ich habe der Karte gebasteld mit der Sketch von Cheerful sketches, wo noch die challenge lauft bis 29.11. Dass Papier ist von Joy. Der Mallen von Marianne Design und der digi von Besties.
groetjes Geesje
zondag 22 november 2015
Winter-kerst in het bos.
Nog een winter-kerstkaartje.
Dit keer heb ik eens een andere vorm genomen. Ik heb een witte kaart genomen en daar als design papier het achtergrongpapier afgedrukt van een TPS digi. Daarop heb ik malletjes (bomen, hertjes, uil en de ijspegeltjes )gebruikt van Marianne Design. De digi is ook van TPS. Ingekleurd met de Farber-Castell en daarna afgewerkt met stikkers en sterretjes.
Ik heb hem helemaal in de kleuren blauw, wit en Zilver gehouden.
Noch mal ein Winter-Weihnachtskarte. Ich habe ein Weiße Karte genomen und darauf designpapier von TPS. Daurauf verschiedene Mallen von Marianne Design. Der digi ist von TPS und ich habe es mit der Faber-Castell colouriert. Weiter der Karte fertig gemacht mit Stickers und Sterne. Der Karte ist in Weiß, Blau und Silber gemacht.
Met dit Kaartje doe ik graag mee bij:
mytimetocraft
thepapershelter
wheretheheartis
kleurenmetpotloden
morgansartworld
artbymiran
abcchristmaschallenge
pileitonchallenge
craftingforallseasons
groetjes Geesje
Dit keer heb ik eens een andere vorm genomen. Ik heb een witte kaart genomen en daar als design papier het achtergrongpapier afgedrukt van een TPS digi. Daarop heb ik malletjes (bomen, hertjes, uil en de ijspegeltjes )gebruikt van Marianne Design. De digi is ook van TPS. Ingekleurd met de Farber-Castell en daarna afgewerkt met stikkers en sterretjes.
Ik heb hem helemaal in de kleuren blauw, wit en Zilver gehouden.
Noch mal ein Winter-Weihnachtskarte. Ich habe ein Weiße Karte genomen und darauf designpapier von TPS. Daurauf verschiedene Mallen von Marianne Design. Der digi ist von TPS und ich habe es mit der Faber-Castell colouriert. Weiter der Karte fertig gemacht mit Stickers und Sterne. Der Karte ist in Weiß, Blau und Silber gemacht.
Met dit Kaartje doe ik graag mee bij:
mytimetocraft
thepapershelter
wheretheheartis
kleurenmetpotloden
morgansartworld
artbymiran
abcchristmaschallenge
pileitonchallenge
craftingforallseasons
groetjes Geesje
sneeuwman
Een sneeuwmannenkaart gemaakt met de sketch van Cheerful sketches. ( nog tot de 29. nov)
Ik had nog een paar stukjes papier over van een andere kaart en heb hiermee de achtergrond gemaakt. Dit op een ander stukje winterpapier geplakt en afgemaakt met wit.
Het vogelkooitje komt van een goedkope winkel en de blaadjes heb ik uit Oostenrijk.
Dus van alles wat.
Ein SchneemännerKarte mit als bais der sketch von cheerful sketches. ( bis der 29.11)
Ich hätte noch ein bisschen Papier von ein andere Karte übrig. Damit habe ich der Hintergrund gemacht, zusammen mit weißes Papier.
Ik had nog een paar stukjes papier over van een andere kaart en heb hiermee de achtergrond gemaakt. Dit op een ander stukje winterpapier geplakt en afgemaakt met wit.
Het vogelkooitje komt van een goedkope winkel en de blaadjes heb ik uit Oostenrijk.
Dus van alles wat.
Ein SchneemännerKarte mit als bais der sketch von cheerful sketches. ( bis der 29.11)
Ich hätte noch ein bisschen Papier von ein andere Karte übrig. Damit habe ich der Hintergrund gemacht, zusammen mit weißes Papier.
met dit kaartje doe ik graag mee bij:
groetjes Geesje
zaterdag 21 november 2015
Kerstboom versieren
Na alle herfstkaartjes ( zie beneden) nu weer een kerstwerkje.
Dit keer heb ik de boom van Dutch Doobadoo als basis genomen.
Deze heb ik twee keer gemaakt en in het midden een klein doosje, zodat hij blijft staan.
De digi's zijn van Aurora Wings en de sneeuwsterren zijn van Joy (groot) en Yvonne Creations (klein) Onder aan de boom is nog een bandje en verder steentjes.
Nach der Herbstkarten jetzt wieder ein WeihnachtsThema.
Diesmal der Baum von Dutch Doobadoo als Basis genommen. Dies zwei mal geschnitten und in der Mitte ein kleine Box gebasteld damit es stehen bleibt.
Der digi's sind von Auroara Wings und der Schneesternen von Joy ( groß) und von Yvonnnes Creation ( klein).
Unter am Rande der Baum nog ein Lace und weiter steinchen verarbeitet.
Mijn kaartje doet mee bij:
lilpatchofcraftyfriends
creativeladybirdscreations
ribbongirls.blogspot.co.uk
thepapershelter
aurorawings
anmacreatief
de-egel.blogspot
inkychicks
Groetjes Geesje
Dit keer heb ik de boom van Dutch Doobadoo als basis genomen.
Deze heb ik twee keer gemaakt en in het midden een klein doosje, zodat hij blijft staan.
De digi's zijn van Aurora Wings en de sneeuwsterren zijn van Joy (groot) en Yvonne Creations (klein) Onder aan de boom is nog een bandje en verder steentjes.
Nach der Herbstkarten jetzt wieder ein WeihnachtsThema.
Diesmal der Baum von Dutch Doobadoo als Basis genommen. Dies zwei mal geschnitten und in der Mitte ein kleine Box gebasteld damit es stehen bleibt.
Der digi's sind von Auroara Wings und der Schneesternen von Joy ( groß) und von Yvonnnes Creation ( klein).
Unter am Rande der Baum nog ein Lace und weiter steinchen verarbeitet.
Mijn kaartje doet mee bij:
lilpatchofcraftyfriends
creativeladybirdscreations
ribbongirls.blogspot.co.uk
thepapershelter
aurorawings
anmacreatief
de-egel.blogspot
inkychicks
Groetjes Geesje
Abonneren op:
Posts (Atom)









