.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 4 juli 2013

leuk berichtje

Hoi,

Vandaag heb ik even een nieuwtje wat ik met jullie wil delen.
Er was een DT call op http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/ en daar had ik me op gegeven met dit kaartje.

Ik ben uitgenodigd om in dit team te komen en dat vind ik echt heel leuk.
Er worden challenges gehouden na aanleiding van sketchen en ja, dat vind ik een hele uitdaging.
Het lijkt me heel erg leuk om met dit team  samen te werken. :)
Als jullie nieuwsgierig zijn naar het blog..... kom dan een kijkje nemen.
Maandag beginnen we met de eerste challenge.
Heute habe ich ein schöne Nachricht.
Ich bin eingeladen für dass DT team bei http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/
Ich bin ganz froh mit diese Einladung.
Wenn euch neugierig seit, dan bitte besuche dass Blog :)
Am Montag ist der erste Challenge :)
LG Geesje


8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd collega designer.
    Ik was hier al volger.
    Veel succes en groetjes.
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! hartstikke leuk voor jou. ben benieuwd ben volger van het blog geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja sag mal, die ist ja wieder so wunderschön geworden..
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk voor je, gefeliciteerd en succes.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je DT plekje, je kaart is schitterend
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je DT plekje en je kaartje is weer prachtig.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk voor je dat je deel uit mag gaan maken van dit DT team Geesje! Geniet ervan en succes met deze nieuwe uitdaging!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen