.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 25 oktober 2015

samen op een takje

Vandaag kom ik nog een keertje langs. Daarnet met een Halloween kaartje ( even naar beneden scrollen) en nu met een kerst/winter kaartje.
Ik zag een leuke challenge met als thema 123. Dus ben ik aan de slag gegaan en dit is mijn kaartje geworden.
De Papiertjes zijn van Joy, De blaadjes had ik ergens gevonden en dit heb ik versiert met de strasssteentjes.
De digi is van Di. Een heel simpel kaartje maar vond het zo wel leuk.

Heute komme ich nochmal vorbei. Erst ein Halloween Karte ( bitte runter scrollen und nun ein Weihnachten/Winterkarte.
Ich fand ein challenge mit 123.Also habe ich angefangen und dies ist entstanden.
Papiere von Joy, Der Blätter habe ich gefunden und mit den Steinchen bearbeitet.
Der digi ist von Di. Also ganz einfach aber ich glaube er ist schon geworden.


Dit kaartje doet mee bij:
cardmaniachallenges (1 digi, 2 paper, 3 embellishements ( lace, leave, stone)
craftyhazelnutspatternedpaper

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Such an adorable Christmas card. Love the hollies.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine super schöne Karte hast du gestaltet. Das Motiv ist ganz zauberhaft. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is very beautiful !
    Thank you for joining us at Craftyhazelnuts!
    Good Luck and hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen