.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 25 maart 2017

side by side.....

or far apart..... Friends are always in your Heart.

Ik heb vandaag nog een tweede kaartje.... Ik vond deze leuke tekst van Miss Daisystamps
Ik hbe papier van vergeetmenietjes genomen en daar een kantje op geplakt. Dan een digi op een ovale mal van Marianne Design en hierop een digi. Deze heb ik ingekleurd met de Farber Castel Polychromos. In de hoeken een paar vlindertjes.... en de tekst van Miss Daisy links onder.
Afgewerkt met steentjes.


mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. Adorable and beautiful sentiment. Thank you for joining us at The Polkadoodles Crafting Challenge Week 12/13. Helen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty card, so many lovely little details! Thanks so much for joining us at Polkadoodles
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fab make. Thanks for joining us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
    Anjie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen