.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 26 mei 2017

van harte gefeliciteerd

Vandaag is er weer een nieuwe challenge begonnen bij crafting-with-friends met als thema "alles gaat".
Ik heb hiervoor deze leuke digi genomen van de sponsor KJArting, Ze heet Dormause Haus.
Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Het papier is van Joy Craft. Hierop heb ik een doily gebruikt en daarop de digi uitgesneden met een nestebilitie. Een paar steentjes erop en een stikker van "hartelijk gefeliciteerd" Het vlindertje vond ik gewoon grappig hierbij.


mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje



4 opmerkingen:

  1. Thanks for you entry, a very lovely card, thanks for playing with us at Crafting with Dragonflies, blessings Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute but to be honest, if a mouse popped out of the teapot in front of me it would scare the life from me! Thanks for sharing this sweet card with us at Crafting with Dragonflies though!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Crafting with Dragonflies. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a sweet card. Thanks for playing with us at Pile it On. Keti (DT)

    p.s. You should visit my blog, where I have o great Giveaway Announcment http://ketrinslittleprojects.blogspot.si/2017/06/sizzix-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen