.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 22 september 2017

wandelen op mijn blote voeten......

Er is weer een nieuwe challenge begonnen bij crafting-with-friends. Dit keer heb ik een digi gebruikt van Fabrika Fantasy. Deze heb ik weer ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. De achtergrond is van Joy Craft. Hierop heb ik de deig gezet, uitgesneden met de Farber Castell Polychromos. En deze bewerkt met distress. Onderop de kaart een kantje en nog een stukje touw ( malletje van Marianne Design.


mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje





3 opmerkingen:

  1. Gorgeous card and great maritime details! :)
    Thanks for sharing your creations with us at Creative Fingers
    PS: I got a xmas blogcandy on my blog if you wanna join in!
    ♥ DT Tindaloo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful soft colours. It's great to see you here at Polkadoodles I hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen