.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 21 april 2018

Papaver.

Ik weer een nieuw kaartje. Dit keer een heel mooi toefje papaverbloemen. Ik vind deze bloemen toch altijd nog heel mooi. Jammergenoeg zie je ze niet veel meer. Vroeger, samen met de korenbloemen op de velden en dan nog margrietjes erbij. Vond ik altijd prachtig.
Daarom heb ik ook gekozen voor deze mooie digi voor de challenge bij craftyfriends. De tekst hoort bij de digi. De digi vind je hier... perfect-poppies  en is van MKHDesign.
Verder heb ik designpapier van Joy Craft gebruikt en een doily. Achter de tekst en het designpapier zit nog kraftpapier. En natuurlijk mag de vlinder niet ontbreken.


groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. Thanks for creating your gorgeous DT card for our latest challenge... I love it. The beautiful digi image goes perfectly with the backing paper you have chosen, lovely colouring too. I am so pleased you are on our Team. Have a lovely weekend.

    Crafty Hugs
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen