.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 22 december 2019

Christmas candle

Vandaag heb ik weer een kaartje, wat ik als inspiration gemaakt heb voor cck-digitalstamps.
Het thema van de lopende challenge is "Happy Christmas/Happy Birthday"
Ik heb voor de inspiration deze kaart gemaakt. De digi heet "Christmas Candle"
De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychroms. Vervolgens uitgesneden en extra steentjes en een sterretje erop geplakt. De kaart is wit, daarna kraft , daarna designpapier en als laatste een kantje en een doily erop gezet. Hierop de digi, met eronder ook weer kraft en designpapier.
Ik heb de kaart afgewerkt met twee sterrenranden in blauw en stikkers op de hoekjes.
De basis is een sketch van cheerfulsketches


Groetjes Geesje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten