.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 13 oktober 2021

meisje op paddestoel

 Er is een nieuwe challenge begonnen op het blog van pennyschallenges. Zoals altijd is het thema "alles gaat" Ik heb dit keer een kaartje gemaakt met een digi van Hetty Clare. Ze heet country-girl-toadstool.
De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens heb ik de kaart gemaakt aan de hand van de sketch op cheerful sketches. Ik heb herfstpapier gebruikt en verder boven aan de kaart een randje van kraft gezet. Mal is van Marianne Design.
Dus als je een kaartje maakt met de sketch, kun je hem op 2 challengeblogs plaatsen :)


Mijn kaartje doet mee bij:
pammiesinkypinkieslilpatchofcraftyfriends
groetjes Geesje





2 opmerkingen:

  1. A beautiful Card, Thanks for sharing it with us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen