.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 8 juni 2012

zon, zee en strand

Hoihoi,

Daar ben ik weer. :)
Ik zag een leuke uitdaging bij "Hobby nu" van Marianne design.
Maak een kaart met als Thema... zon, zee, strand en natuurlijk moet er iets van Marianne design verwerkt zijn op de kaart. :)
Dit vond ik wel een leuk idee en ben maar eens aan de slag gegaan.

Dit is het eindresultaat  geworden :)
Ik heb zowel oudere als ook de nieuwe Creatables gebruikt voor mijn kaart.
 
Ik wil de kaart graag mee laten doen voor deze wedstrijd.
 http://hobbynu.nl
zon, zee en strand

Omdat er ook een challenge is met als opdracht twee dingen, dus in dit geval twee stempels, wil ik hem daar ook graag afgeven.
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.co.uk/
seeing double.

Groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Hoi Geesje wat n leuk kaartje heb je gemaakt zeg!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful xx
    Thanks so much for joining in with us this week at MDUC
    Hugs
    Debbie xxx

    BeantwoordenVerwijderen