.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 13 maart 2013

verliefd stelletje

Hoi.

Ik heb van een patroontje van Ann een kaartje gemaakt met de tekst "een verliefd paartje"
Er is een wedstrijd met als titel love op Ann haar blog http://annspaperart.blogspot.nl/ en dit leek mij wel leuk.
Eens wat anders als anders.
Ich habe mit ein vorlage von Ann ein Karte gestickt mit der Tekst : ein verliebtes pärchen. :)
Da ist eine Wettbewerb mit der Thema Love auf dass Blog von http://annspaperart.blogspot.nl/ und diese Karte hat mich damit spaß gemacht.
Mal etwas anders als normal :)

groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Hallo Geesje,

    Wat een leuke kaart en een schattig plaatje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje weer Geesje, ik vind het een plaatje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap Geesje, mooi borduurwerk en leuk hoe je dan weer de kleuren verwerkt in je plaatje of net andersom... Erg leuk gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje, prachtig geborduurd en ja die katten vind ik heel gaaf. Ik ben namelijk gek op katten , ik heb er zelf 3. vandaar
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen