.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 25 april 2016

hallo, is het al voorjaar??

Vandaag heb ik een dierenkaartje voor jullie. Het thema is knopen en die heb ik verwerkt in de hartjes van de bloemen. De digi is van robynsfetish. Deze heb ik weer ingekleurd met de Farber Castell potloden. En in een mal van Marianne Design geplaatst. Eronder een kantje en er bovenop een vlinder. De malletjes op de voorgrond zijn ook van Marianne Design, met daarop weer een paar extra bloemetjes zodat het geheel leuk afgewerkt is.
De kaart heb ik gemaakt voor crazychallenge waar dus het thema knopen is.

Eine Karte für crazychallenge wo dass Thema Buttons ist. Ich habe sie auf der Blumen geklebt. Der digi ist von robynsfetish. Diese habe ich mit Farber Castell colouriert. Der Schablonen sind von Marianne Design und weiter habe ich einmal spitze und einmal eine Schmetterling genommen.

Mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Eine süße 'Frühlingskarte liebe Geesje...
    Ist dir wieder super gelungen..
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is lovely!! Thanks so much for joining our Embossing Challenge at Digi Choosday!! Hugs:) Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen