.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 7 mei 2016

visser

Vandaag gaan we vissen. :)
Ik heb deze kaart gemaakt voor creativecraftcottage. Daar is het thema deze keer three of a kind.
Ik heb 3 knoopjes onderaan geplakt. Het plaatje als achtergrond is nog een oud plaatje van vroeger wat ik nog had liggen. Daar heb ik de visser opgeplakt, ingekleurd met Farber Castell.  De mal van de vis is van Joy en de andere van Marianne Design. De digi is van Dr.Digi's Hous. De sponsor voor deze keer.

Eine Karte für creativecraftcottage. Mit ein digi von Dr digi's Hous. Colouriert mit Farber Castell. De hintergrong ist schon alt. Der schablone von der Fisch ist von Joy und der andere von Marianne Design.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. Toll gemacht liebe Geesje
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Geesje wat is dit weer een leukerd.
    Ik vind die digi zo fantastisch en alles eromheen past perfect bij elkaar.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Geesje,

    die Karte ist absolut genial gestaltet. Ich bin ganz begeistert von dem Motiv und der tollen Dekoration. Ich wünsche dir ein wunderschönes Wochenende. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das ist ja eine lustige Karte. :D
    Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ein ganz tolles Werk hast du gezaubert. Danke für Deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    Liebe Grüsse Daniela

    BeantwoordenVerwijderen