.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 20 juni 2016

Chinees meisje

Vandaag heb ik weer een nieuwe kaart voor jullie.  De digi die ik dit keer gebruikt heb is van Sheep Sky Designs. Ik vond die dame we erg leuk, dus heb ik haar gebruikt. In Mei vond ik in Duitsland dit papier, wat er heel goed bij paste, dus gelijk meegenomen. De kaart heb ik gemaakt voor creativesketchygirls. Een nieuw challengeblog.
Behalve het papier heb ik nog een kantje gebruikt en een paar vlinders. Nog een paar steentjes erop en dat was genoeg voor deze kaart omdat het papier vrij druk is.
Bij dit challengeblog moet je altijd met de sketch werken. Zolang de sketch zichtbaar is, is het goed.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

8 opmerkingen:

  1. Je kaartje is prachtig en dat papier past er geweldig bij. ook dat kantje is super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk papier bij deze digi, mooi met het kant, past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk papier bij deze digi, mooi met het kant, past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooie combinatie van digi en het prachtige papier!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just so beautiful Geesje. Loving those butterflies and lace trimming.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love love love the colours - beautiful! Don't forget to enter your card into my Facebook challenge https://www.facebook.com/groups/1730005463906336/
    Andrea x
    SheepSki Designs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for joining our Challenge at Craft Your Passion Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi
    mooi kaartje
    tof dat je er mee voor zorgt dat onze challenge een succes wordt
    grtjs Lisbeth
    DT Creative Skethy Girls

    BeantwoordenVerwijderen