.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 19 oktober 2016

forget me not

Zoals beloofd, dus nog een tweede kaartje voor de challenge van inspirationdestination
Naast Bugaboo is ook the eastwind dit keer sponsor en dus ook daarmee een kaartje gemaakt.
De digi die ik hier gebruikt heb heet forget-me-not Ik heb dit keer het kaartje helemaal in het paars gehouden.Ik heb een malletje van Marianne Design genomen en daar de digi op gezet. Ingekleurd met Farber Castel Polychrome.  De libelle zit op het achtergrondpapier en heb ik een beetje uitgekinpt zodat hij naar voren komt. Nog een extra vlinder erop en natuurlijk een kantje en steentjes.


Groetjes Geesje


3 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit kaartje Geesje...mooi ingekleurd stempeltje erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meine Liebe... deine Karte ist zauberhaft und wunderschön... super klasse.
    Wünsche dir einen schönen Tag und lass dir einen lieben Gruß zurück
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen