.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 28 januari 2017

hallo

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie wat ik gemaakt heb voor de challenge bij craftyfriends  Het thema daar is girly dus een meisjeskaart. Ik heb een kaart gemaakt met een digi van de sponsor Oddball art en ze heet Penelope
Ik heb haar ingekleurd met de Farber Pastell Polychromos. Ik heb designpapier genomen en daarop malletjes uitgesneden van Amy design. Nog een extra vlindertje erop gedaan en de randen afgewerkt met een stickerrandje.


groetjes Geesje


                                                    

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en vrolijk. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hello Geesje, Hope you are okay and enjoying your weekend... thanks for making your super sweet girly DT card for our challenge.

    Crafty Hugs
    Diane Lousie
    Team Leader at Crafty Friends Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en lief kaartje Geesje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Geesje, wieder wunderschön deine neuen Karten, aber sind sie ja immer...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen