.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 5 maart 2017

hallo daar

Vandaag weer een nieuw kaartje voor jullie. Dit keer een kaartje, geheel in rose/rood.
De challenge van daisychain heeft dit keer als thema "make it Feminime" Ik heb hiervoor een digi genomen van Art by Miran. Ik heb een designpapiertje genomen en daarop de digi, uitgesneden met een Marianne Design mal. Hiervoor heb ik malletjes geplaatst van precious Marieke. De digi heb ik weer ingekleurd met Farber Castel Polychromos


mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met een lieve afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer Geesje ...en het schattige stempeltjes prachtig ingekleurd

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dame Geesje ! Je bent druk bezig ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge. I'm a bit late popping round everyone's blog this month... but at least it is still March!
    Happy crafting!
    Catherine (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen