.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 4 oktober 2017

Welcome home Santa

Er is weer een nieuwe challenge begonnen bij inspirationdestination.
De sponsor voor deze maand is Rick st Dennis. Ik heb gekozen voor deze leuke digi Welcome Home Santa. Toevallig had ik net dit leuke achtergrondpapier gevonden. Kwam mooi van pas met dat rood. Hierop heb ik de digi gebruikt. Ik heb hem ingekleurd met de Farber Castell Polychromos en vervolgens uitgesneden met een mal van Marianne Design. Deze heb ik weer bewerkt met distress inkt. Voor de digi heb ik de grote boom uitgestanst van Marianne Design en het het hertje ( ook Marianne Design) tussen de boompjes gezet.Onderop de kaart nog wat extra sneeuw geplaatst.


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje


1 opmerking:

  1. Lovely die cuts on this pretty card. Thank you for joining us at Winter Wonderland. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen