.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 7 december 2017

holiday cottage

Vandaag is er weer een nieuwe challenge begonnen op creativecraftcottage met als thema "Christmas is coming" Ik heb voor deze challenge gekozen voor een leuk kersthuisje... vond ik wel toepasselijk voor deze club. De digi is van rick st dennis en heet heel toepasselijk holiday-cottage-scene. Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castell Polychromos, Verder heb ik de kaart helemaal in het wit gehouden.  Ik heb gewerkt met de lantaarn, hulsttakje en dennenappel met dennentakje Hierop de kerstroos van Marianne Design. Verder de grote boom en de kleine bomenrij vooraan ook van Marianne Design en nog een paar kleine boompjes. Er voor nog een beetje sneeuw om het wat winters te laten lijken. Op de kerstster een strass steentje gezet.


groetjes Geesje


1 opmerking:

  1. Hallo liebe Geesje,
    Ich bewundere alle deine wunderschönen Karten die CDU zeigst. Eine so schön wie die andere. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen