.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 6 februari 2018

love

Hier nog een kaartje "love" Deze heb ik gemaakt voor de challenge bij unicornchallenge
Ik heb hiervoor twee digi's gebruikt. De ene heb ik ingekleurd en vervolgens als hartje uitgesneden. Er omheen strass steentjes gezet. Het papier komt uit een blokje. Hier omheen heb ik een rood randje gezet van hartjes, uitgestanst met een Marta Stuwerd pons. Vervolgens de muziekmal van Joy uitgesneden en erop geplakt. Onderaan een kantje en een paar bloemetjes. Het meisje is een Bestie. Zij staat naar het verliefde paartje te kijken.


mijn kaartje doet mee bij:


Groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. This is super cute! Thanks for sharing this cute card with us at Sasayaki Glitter! :)

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A GORgeous card and love the sweet image..
    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Chrissy DT   http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a beautiful card. I love the image and your design shows it off perfectly.
    So glad you stopped it into the front porch of 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous!!!! Thanks for joining us this week at HIMCR!

    Hiding in My Craft Room
    ~Laurie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's so cute artwork, I love colors :) and the image :)
    Thanks for playing with us at CardMania Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen