.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 5 februari 2020

gebroken hartje

Ik heb nog een mooie kaart voor jullie. Dit keer voor friendship, waar het thema "hartjes" is.
Door een domme actie van mij kom ik erachter dat ik de kaart ook bij een andere groep afgegeven heb....dus ook voor craftyfriends, waar het thema "lobe/romance"is. Dus als je een kaart maakt kun je hem in elk geval bij 2 groepen kwijt :)
Het gebroken hartje van Aurorawings. Ik heb haar ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens uitgesneden met een mal van Marianne design. Een witte kaart met daarop rose designpapier. Hierop heb ik een kantje geplaatst en vervolgens een roos hartje uitgesneden en er op geplaatst. Daarna de digi erop en als laatste een takje en een bloemetje erop. De kaart afgemaakt met een paar steentjes.



Groetjes Geesje

1 opmerking: