.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 15 maart 2020

aurora woods

Voor mijn inspiratiekaartje  cck-digitalstamps heb ik dit keer gebruik gemaakt van de digi aurora-woods. We hadden dit keer de opdracht "spotlighting"Had daar nog nooit van gehoord, dus geprobeerd en moet zeggen, was best leuk om te doen.
Ik heb het gedeelte wat moest, ingekleurd met de faber castell polychromos. Daarna uitgesneden met een nestebilitie en dit op de zwart-wit digi geplaatst. De kantjes heb ik met een malletje van Marianne design versierd.


groetjes Geesje



2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met een schattige afbeelding. Ik had ook nog nooit van die techniek gehoord. Je hebt het mooi gedaan zo.

    Ik kwam er net achter dat ik niet meer volger van je was. Raar, want dat ben ik toch al een hele poos. Ik ben maar opnieuw volger geworden. Ik had dat laatst ook al bij iemand, waar ik al heel lang volger van was. Die had dat bij mijn blog ook en die schreef dat en toen keek ik bij haar en zag ik dat ik daar ook weg was. Ga het nu bij meerdere in de gaten houden en dan meer weer opnieuw volger worden. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen