.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 18 oktober 2020

spooky boehhh

 Vandaag een inspiratiekaartje, wat ik gemaakt heb voor cck-digitalstamps. Omdat het thema spooky, halloween, pompoen is heb ik deze leuke digi uitgekozen. Het papier wat ik gebruikt heb, komt van Lozzy. Daarop de digi Blue pumkin...... de digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromo. Daarna uitgesneden met een nestebilitie. En om de rand heen stipjes gezet. Daarna een pompoenenrand uitgesneden, het woord boo!! en een klein spookje uitgestanst en op de kaart geplakt.
Je kunt nog tot mee doen met de challenge op cck-digitalstamps. Omdat dit blok 6 jaar bestaat krijg je aan het eind van de maand een digi als je meedoet met de challenge.


groetjes Geesje

Mijn kaartje doet mee bij: 
creativefingers





Geen opmerkingen:

Een reactie posten