.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 19 november 2020

Merry Christmas

 Een nieuw kerstkaartje... meisje met kerstlaars.
Ik heb deze kaart gemaakt voor de challenge op imaginethatdigistamp. De digi heb ik via Kris gekregen. Die moet je aanvragen, wil je meedoen. De digi heb ik ingekleurd met de faber castellpolychromos. Daarna uitgesneden met een mal van Marianne design. Het designpapiert hoort ook bij de digi. Verder heb ik de kaart afgemaakt met stickerrandjes en hoekjes.


Mijn kaartje doet mee bij:
imaginethatdigistamp
groetjes Geesje


3 opmerkingen:

  1. Hi Geesje! What a lovely card you made with this FREE DIGI! That fancy border frame is gorgeous! Love the gold star corner frame as well and very interesting coloring of her dress, I've never seen it done that way - I LIKE IT! :) Cute cute. Thanks so much for joining in my new progressive challenge at Imagine That Digistamp!
    Cheers,
    Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit kaartje met zo een lief en mooi ingekleurd stempeltje erop Geesje...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card!!! Thanks so much for participating in our IMAGINE THAT! PROGRESSIVE challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!!Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen