.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 17 maart 2021

schaatsen

 Er is een nieuwe challenge begonnen op het blog van Penny's Paper-craft.
Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met een digi van Papernestdolls. Het ijs is inmiddels wel weg, maar ik vond dit zo een leuke digi, vandaar dat ik deze gekozen heb. Ze heet ice-skating-avery. Ik heb haar ingekleurd met de faber castell polychromos. Daarna uitgesneden met een mal van Marianne design. Dit heb ik bewerkt met distressinkt. Erachter designpapier en voor de digi een stikker van ijspegels en een malletje van schaatsen uigesneden en opgeplakt,.


groetjes Geesje


1 opmerking:

  1. This is so good Geesje! I love your icicle border and those beautiful skates. Wonderful colour of this beautiful image!

    BeantwoordenVerwijderen