.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 20 april 2021

Gele roos

 Er is een niuewe challenge begonnen op het blog van creativesketchygirls.
Dit keer hebben we een bingo. Ik heb gekozen voor het rijtje roos - die cuts/punch - geel. De roos komt van Dora. Die heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Daarna uitgesneden met een mal van Marianne Design. Achter de roos heb ik een kantje geplaatst en daarachter geel designpapier. In de hoekjes nog een stikkertje geplaatst.


Mijn kaartje doet mee bij:
classicdesignpennyschallenges

groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous project. Thank you for playing along with us over at Penny's Paper- Crafty Challenge DT Member Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met deze roos. Mooi gekleurd. Ik hou wel van gele rozen.

    BeantwoordenVerwijderen