.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 1 mei 2021

lief vosje

 Ik heb een nieuw kaartje, gemaakt met een digi van CCK. Dit keer heb ik "vos in december" gebruikt. Ik heb de digi ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens uit gestanst met een nestebilitie.
Dan designpapiertjes als achtergrond, bewerkt met distress inkt. En nog een horizontale band, gestanst met een pos van Marte stuwert. Hierop de digi geplaatst. Ik heb de sketch van cheerful sketches gebruikt.


Mijn kaartje doet mee bij:
creataliciouschallenges

groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. This is such a sweet creation 🥰 Thank you for participating on Creatalicious Challenges Blog that means a lot to us!
    Marci - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This has come together beautifully!
    Love this entry, thank you for sharing with Creatalicious.
    Good luck, we all hope to see you and your wonderful creations again!
    Stay safe and well.
    Jackie DT member. Hugs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen