.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 26 november 2021

Schaatsen

 Ik heb een kaartje gemaakt met een digi van All dressed up. Ik mocht Gast designer zijn en kreeg deze leuke digi.
De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Daarna uitgesneden met een nestebilitie.
De achtergrond is een designpapiertje. Daarachter heb ik van kraftpapier een randje gestanst met een mal van Marianne Design en dit bovenaan de kaart gezet. Als laatste een ster boven de digi gezet.


Mijn kaartje doet mee bij:
colourcrazytrimmiescraft,


groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. How lovely Geesje! Great background and the image is darling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks so much for sharing with us at CRAFT Challenge this week! I love the background you've set your beautiful image in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifully coloured. Thank you for sharing at Colour Crazy challenge. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen