.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 1 april 2023

challenge Penny's

 En de tweede kaart die ik die ik gelijk wil laten zien is voor de challenge van pennyschallenges.

Ook hier heb ik een digi gebruikt van CCK. Deze digi vind je onder Christmas Venice Night in the shop. 
Voor dit kaartje heb ik ook gebruikt gemaakt van de sketch van cheerful sketches.
Als je een kaartje maalt met deze sketch kun je hem inleveren bij alle 3 de challenges... Heb je 3 vliegen in één klap :)

1. Penny's challenge t/m 11 april
2. cck-digitalstamps t/m 26 april
3. Cheerful sketches  t/t 28 april ( met sketch)


Mijn kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje


3 opmerkingen:

  1. Goed gecombineerd, alle 3 de Challenges.
    3 Vliegen in 1 klap dus.
    Je hebt mooi dp gebruikt, het is een hele leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je hier een prachtig geheel van gemaakt, ook een speciale digi vind ik. Dank je wel om deel te nemen bij ‘kleuren met potloden’.
    Groetjes, Annie H

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart Geesje


    Bedankt voor het meedoen bij
    kleurenmetpotloden.blogspot.com DT Member
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen