.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 4 juni 2017

langs de waterkant

Op ons blog van cheerfulsketches is weer een nieuwe challenge begonnen. Dat houd in... weer een nieuwe sketch en verder thema vrij. Ik heb voor deze kaart een digi gebruikt van onze sponsor The Paper Shelter. De digi heb ik ingekleurd ,met de Farber Castell Polychromos. Het papier is uit een blokje. Daaro heb ik een kantje verwerkt. De digi uitgesneden met een nestebilitie en vervolgens op de kaart geplakt. Verder heb ik malletjes van Marianne Design gebruikt om de kaart op te fleuren.  Nog een paar steentjes op de kaart en een tekst... "even laten weten dat ik aan je denk"

Mijn kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje



4 opmerkingen:

  1. Hallochen, eine ganz zauberhafte Karte ist das. Die Kleine sieht total entzückend aus.
    Hab noch einen schönen Abend,
    lg helli

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is beautiful! I love the layout and added details. Thank you for joining us at The Paper Shelter. We would love to see you again!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, also diese Karte ist wunderschön geworden...Super gestaltet liebe Geesje.
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful creation, great work on the image and loving the die cuts you added. Thanks so much for playing along in our Digital challenge at The Paper Shelter Challenge this week. Hugs:) Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen