.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 28 juni 2017

lidcactus meisje

Vandaag een nieuwe kaart welke ik gemaakt heb voor de challenge van inspirationdestination.
Het thema is atijd "alles gaat" Ik heb dit keer weer een geborduurde kaart genomen.  Volgens mij een patroontje van Sjaak v Went. Wett het niet helemaal zeker. Hierop een digi van Aurora Wings "het cactusmeisje"   welke ik ingekleurd heb net de Farber Castell Polychromos. De kaart heb ik afgemaakt met een stikkerrandje.


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,
    Es sind schon wieder so tolle Karten entstanden. Ich bin Ganz begeistert von all deinen Werken.Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Und wieder süße Karten liebe geesje....Weiß gar nicht welche mir besser gefällt. Zum Glück muß ich mich ja nicht entscheiden...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So sweet! The stitching is fabulous! Thank you for sharing with us at Christmas at Sweet Stampin'
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met deze afbeelding en heel mooi geborduurde rand

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card love the design thanks for joining us at Crafting by Designs Love and hugs Carole x Design Team

    BeantwoordenVerwijderen