.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 16 oktober 2017

kerstbeertje

Mijn eerste kaartje voor vandaag is een geborduurde kaart met een digi van Dis digi's.
Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Daarna uitgesneden met een nestebilitie. Op de kaart heb ik een geborduurde rand gezet en daarna de digi erop geplakt. Nog een paar extra sterretjes en hoekjes ter afwerking erop geplakt. Het bruine randje is kraftpapier.
De kaart heb ik gemaakt voor craftingfromtheheart

Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. Lovely card. Thanks for joining us at Christmas with the cuties this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely sweet card, thanks for joining us at Christmas with the Cuties Challenge, hope to see you here again cheers Sue N x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card, such a cute image.
    Thank you for joining us at Christmas with the Cuties.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een kerstkaartje!
    Heel leuk gedaan.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen