.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 22 oktober 2017

schildpadje met pompoen

Is het al Halloween?? Het is wel al herfst en ik ben met mijn pompoen op zoek naar het Halloweenfeest... ppffffff.

Vandaag is er een reminder voor het blog van friendship. Het thema daar is Herfst/Halloween.
Ik heb voor deze reminder een kaartje gemaakt met een schildpadje. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Het achtergrondpapier is van Joy Craft. Hierop hen ik boomstammen van Marianne Design verwerkt. Het schildpadje zit op het spinnenweb van Marianne Design. En voor heb ik eikenblaadjes en paddenstoelen verwerkt. Deze heb ik expresse wit gehouden, gewoon omdat het een keertje wat anders is. De schildpad is een digi van Peppercus-Design.


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje





9 opmerkingen:

  1. Heel lief herfstkaartje Geesje
    zo een leuk schildpadje met de pompoentjes op zijn rug en hoofd...
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje,
    es sind schon wieder so viele wunderschöne Karten entstanden. Ich bin ganz begeistert von deinen Werken. Ich wünsche dir einen guten Start in die neue Woche. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, was für eine tolle Karte, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute card, really perfect.Thanks a lot for joining us at our Autumn / Halloween challenge by Sweet Stampers Challenge
    Hope to see you again.
    Hugs and greetings Angela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A stunning and sweet card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great use of diecuts here. Thanks for joining in at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous and what beautiful die cuts you have used. Looks great and nice work. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    BeantwoordenVerwijderen