.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 21 februari 2018

"kerst" sneeuwvlokjes

Het is alweer de laatste week van onze challenge op cheerfulsketches,
We werken hier altijd met een sketch.... niet zo moeilijk. En we hebben alrijd een prijsje voor de winnaar en voor de top 3. Als je gekozen wordt mag je altijd de maand erna meedoen als GDT.

Mijn voorbeeldkaartje is dit keer met een digi van The Paper Shelter. "Snowflakes"
Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castel Polychromos. Ik heb designpapier genruikt uit een blokje. Achter het vierkant een kantje en achter de beide designpapiertjes heb ik kraftpapier gebruikt.
De digi heb ik uitgesneden met een nestebilitie. Voor de digi heb ik een takje met een uiltje geplaats. Ik heb deze en het hertje uitgesneden met kraftpapier. Verder heb ik nog gras en boompjes uitgesneden in het wit.


Groetjes Geesje




3 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kaartje Geesje...sketch en stempeltje komen me heel bekend voor.... hahaha
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie uitwerking van de sketch!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Geesje,
    die Karte ist wunderschön gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Den Sketch werde ich auch mal versuchen nachzuarbeiten. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen