.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 20 februari 2018

Kerstman op vakantie

Ik heb dit keer weer een kerstkaartje. Voor de challenge op creativesketchygirls gemaakt, waar het thema "touw en knopen" is.
Voor deze kaart heb ik de kerstman gebruikt die lekker op vakantie is. De digi is van Bugaboo. Ik heb hem ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Joy Craft. Hierop heb ik de kerstman geplakt, die ik uitgesneden heb met de Nestebilities. Vervolgens heb ik schuin erachter nog 2 zeilbootjes geplakt van Marianne Design. Rechts onder een paar stukjes wit papier en verder strass steentjes om de kaart af te maken.
Natuurlijk nog touw en een knoopje gebruikt. Dit is het touw waarmee hij zich vasthoud achter de boot.


groetjes Geesje



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi,
    das ist eine coole Karte. Ich finde das Motiv total genial. Super gestaltet. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen