.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 4 december 2018

Erzgebirgte

Vandaag heb ik nog een kaartje voor jullie. Dit keer een wat andere als anders. Ik mocht een digi uitzoeken bij Sweet n Sassy. Nu was ik al heel lang op zoek naar een digi van een Nußknacker en zowaaar vond ik deze mooie bij Sweet n Sassy. Ik heb hem ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Een foto opgezocht in mijn verzameling en deze afgedrukt. Mijn mannetje ervoor geplakt. Een doily achter de foto en een kersttakje ervoor, met malletjes van Marianne Design en craft emotion. Herrinnering aan de vele kerstmarkten in Duitsland waar we geweest zijn. Vaak zie je ( zag je)  de "Pyramide" op de kerstmarkt staan en hierin staan/stonden vaak de Rauchermannetjes/Nußknakkers. De oorsprong van deze Nußknakkers ligt volgens mij in het Erzgebirgte....( Oost Duitsland)


groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. Super leuke kaart! Ik heb pas het verhaal van de notenkraker gelezen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen