.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 6 december 2018

Meisje op kerstballen

Vandaag heb ik twee Bugaboo kaartjes voor jullie.
De eerste is een "Meisje op kerstballen. Een digi van Bugaboo, die ik ingekleurd heb naar aanleiding van de challenge bij catchthebug Daar staat voor vandaag een kleurenschema waar je je aan moest houden. Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. wit, geel oranje, lichtgroen en donkergroen... donkergroen - het kraagje van de muts en van het jurkje en de maillot, lichtgroen - de ene kerstbal en het jurkje, rood - de muts en de mallot, oranje - de schoentjes, en de ophanging van de kerstballen, geel - de andere kerstbal en de kleine belletjes langs de muts en als laatste de kaart is wit, groen en rood. Verder heb ik een Marianne Mal gebruikt, daar de bugaboo opgeplakt ( uitgesneden met een nestebilitie, en als laatse een paar stikkerhoekjes om de kaart af te maken.


mijn kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. mooie kaart met de kleuren van de fruitcake!
    succes met de challenge Geesje!
    groetjes
    Nancy GDT CTB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card. Thanks for joining us at catch the bug for our Christmas chaos week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks so very much for joining in for our us with your Thursday color challenge project for our Holiday Chaos at Bugaboo! Your project is a perfect for the theme and we appreciate you taking the time to join our event! Good Luck! Tammy Dt Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So, so cute!! Love the circles! Thanks for joining the chaos at Catch the Bug!

    BeantwoordenVerwijderen