.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 2 januari 2019

de beste wensen.

Mijn tweede kaartje voor vandaag is een kaartje wat ik gemaakt heb voor de challenge bij thecraftyaddicts. De sponsor voor deze challenge is knittty kitty. Ik heb deze leuke digi uitgezocht. Het zijn meerdere digi's samen en ik vind het elke keer weer leuk om daar dan 1 kaart van te maken.Je vind de digi hier. hij heet "knitty kitty digi's no 55
Ik heb alle plaatjes ingekleurd met de faber castell polychromos. en vervolgens stuk voor stuk uitgeknipt. Ik heb de basiskaart gemaakt van een dutch doobadoo mal. Deze uitgesneden in wit, kraft en designpapier. Vervolgens de kerstboompjes uitgesneden uit designpapier en op het geheel de digi's geplakt. Ik vond het weer een leuke uitdaging.


groetjes Geesje


1 opmerking:

  1. Thank you so much for making a super project and managing to include the whole gang! Beautifully coloured too! Always a pleasure to see what you come up with for my stamps!

    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen