.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 10 januari 2019

vlindermeisje in Monochrome

Vandaag heb ik weer eens een kaartje, wat ik gemaakt heb met een digi van CCK. Ze heet Gemstone Butterfly Mermaid. Ik heb haar ingekleurd met de faber castell polychromos en hier en daar met een soort stift bewerkt.  De kaart heb ik bewerkt volgens de sketch van cheerfulsketches . Ik heb de kaart in Monochrome gehouden. Het papier komt van een groot blog. De kaart heb ik verder met kraftpapier afgewerkt. Verder heb ik de brede band verticaal uitgestanst met een stanz van Martha Stuwerd. Een grote vlinder erop geplakt en daarnaast nog 3 kleine vlindertjes en 2 keer 3 steentjes.
Voor 1 challenge was gevraagd naar 3 emblisements ( 2 x 3 steentjes en 1 x 3 kleine vlindertjes ), 2 designpapiertjes en 1 groot vliegend dier Grote vlinder.


Met deze kaart doe ik mee bij:
brownsugar (recept) - lemonshortbread (ag)
creatalicious (ag-nieuw digi) - asyoulikeit

groetjes Geesje



8 opmerkingen:

  1. Beautiful card. I love your choice of color and nice layout. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en mooi gekleurd. Fijn dat je weer mee doet aan onze challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card with fabby layers. Love it. Thanks for joining us over at Creatalicious Challenges.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! Great papers and card design! We would love to have one of your projects submitted for an upcoming issue of the magazine! Thank you so much for entering the challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again in the next challenge.
    Hugs & Craftiness,
    AngelaThrough The Craft Room Door DT
    Taste Of Craftiness {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    http://craftrmdoor.ning.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful project! I love it! Thank you so much for joining us in our challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again next challenge.

    Judy TTCRD DT
    Don't Mess With Me, I'm Scrappy {My Blog}

    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card and great take on the sketch. Thanks so much for joining us over at As You Like It Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!..leuk afdrukje heb je ingekleurd.Fijn dat je meedoet aan de challenge bij kleuren met potloden.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Geesje en wat gezellig dat je meedoet met onze challenge. Succes met winnen en anders de top 3

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen