.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 1 juni 2019

op een grote paddestoel

Sinds vandaag ben ik DT in het team van 2craftycrittercrazies. Mijn eerste kaartje is een berenkaartje. Gemaakt met een digi van Rick st dennis Ik heb gekozen voor dit beertje bearii-kawaii  Deze heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens uitgesneden met een mal van Marianne Design. Achter de mal heb ik een kantje geplakt en voor de mal hertjes en vlindertjes geplakt. De kaart afgemaakt met steentjes, designpapier en kraftpapier,
Op dit blog moet je altijd een kaartje maken met een dier erop.


groetjes Geesje



6 opmerkingen:

  1. Aw, your little bear is darling, Geesje! I love the woodsy theme and pretty mushroom chair! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So very pretty! The addition of the deer and butterflies just tops it off perfectly! Love that gorgeous lace too.
    Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is so pretty!! Love the elegant dies and the lovely critter accents on your design!! Beautifully done! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a pretty card, and I love that you thought to include the butterflies and deer! Beautifully done! Thanks for sharing! It's nice to be designing with you at 2CCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Geesje, daar ben ik weer eens. Dat kwam omdat ik las dat je in het DT zit van Creative Craft Cottage. Ik mom steeds je naam tegen als DT lid. EN nu zie ik dat je ook nieuw bent in een ander blog. Je hebt het denk ik heel druk met DT werk. Wat knap van je! Dit is ook weer een heel schattig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the die that you used to showcase that adorable bear and mushroom! The lace is such a great addition!

    BeantwoordenVerwijderen