.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 8 juni 2019

wasbeertjes

Wasbeertjes, ingekleurd met de faber castell polychromos, Hiervoor heb ik de wasbeertjes gebruikt van de sponsor Patties creations De digi heet curious-racoons. De digi heb ik ibgekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens uitgesneden en op kraft geplakt. Ik heb een witte kaart gebruikt, daarop kraft en daarop uiltjespapier uit een blokje. Daarop twee kantjes en daarop de digi. Aan de onderkant van de digi heb ik een randje gras geplakt en als laatste een uiltje uit het designpapier in het gras gezet. De wasbeertjes kijken naar het uiltje. Ik heb de kaart gemaakt naar aanleiding van de schets van cheerful sketches. De kaart is voor de challenge van getcreativechallenges


groetjes Geesje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten