.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 1 januari 2022

Gelukkig nieuwjaar - happy New year - frohes neues Jahr, lokkig nijjier

Ik wens iedereen een voorspoedig en vooral gezond nieuwjaar !!!!!

Er is een nieuwe challenge van start gegaan op het blog van cck. Het thema is iets nieuws, kan een geboorte zijn maar ook het nieuwe jaar. Of gewoon "alles gaat". Deze digi die ik gebruikt heb heet mount-fuji
Ik heb deze digi uitgekozen..... met vuurwerk.. om het nieuwe jaar in te luiden. De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Daarna de digi in een rechthoek uitgeknipt en bewerkt met distress inkt. Een leuke designachtergrond genomen en daar een doily opgeplakt. En daarop de digi geplaatst. Een stikker "gelukkig nieuwjaar" erop en stikkertjes in de hoekjes.


Mijn kaartje doet mee bij:
kleurenmetpotlodenaperfecttimetocraft
groetjes Geesje


2 opmerkingen:

  1. Beautiful card, love the image and colouring and card design...
    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Chrissy DT  https://classicdesignchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart Geesje
    leuk dat je meedoet bij kleuren met potloden
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen