.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 23 januari 2022

Sneeuwklokjes

 Ik heb een nieuwe kaart gemaakt als inspiratie voor het blog van cck-
Dit keer heb ik gekozen voor de digi met de sneeuwklokjes. Ik heb haar ingekleurd met de faber castell polychromos. Daarna uitgeknipt. Een malletje van Marianne design uitgestanst en daar de digi op geplaatst. De achtergrond is een papiertje uit een designblog. Hierop heb ik twee kantjes geplakt en in het midden de digi geplaatst. De digi is uit de set Flora en Fauna


Mijn kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie combinatie van materialen, erg leuk!
    Bedankt voor je deelname aan de Challenge Kleuren met potloden.
    Hopelijk tot een volgende keer.
    Liefs, Myriam
    DT Challenge Kleuren met potloden

    BeantwoordenVerwijderen