.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 6 september 2017

bloemenmeisje

Vandaag is er weer een nieuwe challenge begonnen op het blog van inspirationdestination. Als thema is het dit keer "use flowers, die cuts-ribbon and pearls"
Ik heb gekozen voor deze digi van Aurora wings. Achtergrond papier heb ik in blauw gehouden, daarop een doily eb vervolgens een malletje van nestebilitie uitgesneden waarop ik de digi heb gezet. Deze heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Onder de digi zit nog een tweede designpapiertje en daarop een bandje. Vervolgens heb ik de kaart afgemaakt met takjes ( marianne design, bloemetjes, een vlindertje en steentjes.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,

    auch diese Karte ist traumhaft schön gestaltet. Ganz meine Farben. Du fleißiges Bienchen bekommst von mir ein ganz dickes Kompliment. So viele wundervolle Karten. Da hatte ich richtig zu tun alles zu kommentieren. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje....deine letzten Karten sind allesamt wieder ursüß geworden...weiß nicht welche mir besser gefällt..
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so magical, Geesje! What a lovely card in such a pretty shade of blue! The Spiderwort Sprite looks adorable with red hair and sky blue flowers. All the embellishments in nature theme look wonderful in creating a frame for the Sprite. Glad to see you join us for the ATG challenge at Aurora Wings. Mitzi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, she's just beautiful with your fabulous framing of die cute, flowers and lacy doily, Geesje! Fabulous work! Thanks so much for joining our Anything Goes Challenge at Aurora Wings. xxD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. She's so cute! Lovely way you used her in this card! Thanks for linking up at Paper Nest Dolls Challenges! Karen, DT

    BeantwoordenVerwijderen