.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 15 september 2017

sneeuwster

Nog een kaartje voor vandaag. Er is ook een nieuwe challenge begonnen bij abitmoretimetocraft.
Ik heb deze leuke digi ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.Vervolgens heb ik als achtergrond papier. "beauty light"van Lozzy. Onder aan de kaart een kantje en hierop 2 ringen uitgesneden. Een derde ring heb ik hier weer schuin boven geplakt. Verder heb ik de kaart afgewerkt met steentjes en stikkertjes.


mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,

    die Karte ist ja entzückend. Das Motiv finde ich so niedlich. Ich bin von der Gestaltung begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig lief kaartje Geesje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na bumm, da sind ja wieder wunderschöne Karten entstanden...Super!
    lg und schönes Wochenende...Monika

    BeantwoordenVerwijderen