.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 22 maart 2018

Pasen

Ik heb een kaartje gemaakt met een mooie digi van LeAnn. Ze heet bunny-play. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castel Polychromos. Vervolgens heb ik een mal van Marianne Design genomen en hierachter kraftpapier gezet. De digi heb ik uitgesneden met een nestebilitie. Vervolgens heb ik gras en klimop uitgesneden, ook met een mal van Marianne Design. Daarna bloemetjes uitgeponst met een pons van Nellie Snelle en nog een paar vlindertjes extra. De kleine steentjes maken de kaart af. Op Facebook is een progrissive challenge met deze digi. Als je met deze digi een kaartje maakt en daar inleverd krijg je volgende keer gratis een nieuwe digi.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk geheel. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for sharing your lovely crafting for Let’s Craft and Create challenge 135, Hazel, DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really pretty card!
    Thank you for joining us at The Colour Crazy Challenge! Jane S (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card, thanks for joining us at MAWTT, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card. Love those die cuts

    Thanks so much for entering the challenge over on the moving along with the times Blog and good luck


    Moving along with the times Blog

    CraftyHugs-Dt member of Moving along with the times personal blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. cute image. A great card.Thanks for playing along with us at Let’s Craft & Create challenge. Hope to see you again
    Shylaashree DT@LCCC
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen