.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 24 maart 2018

voorjaar/pasen

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb met een digi van LeAnn. Ze heet daisys-first-easter
Deze heb ik ingekleurd met de Farber Castel Polychromos. Het achtergrondpapier is van Polkadoodles. Hierachter zit kraftpapier. Vervolgens heb ik een mal van Marianne Design gebruikt, waarachter ik ook weer kraftpapier heb gezet. Dan een nestje met eieren uitgestanst in kraft en de eieren nog een keer in wit. De ganz met kleintjes en de groene takjes zijn oudere mallen, ook van Marianne Design. In de hoekjes van de witte mal zitten nog twee strass steentjes.
De kaart heb ik gemaakt voor de challenge bij craftyfriendschallenge. Thema is daar dit keer "alles gaat".


groetjes Geesje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten