.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 26 maart 2019

dolfijnen

Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien, wat ik gemaakt heb voor dora-knutselhoekje.
Vorige maand had Dora een oproep op haar blog voor een nieuw DT lid. Omdat ik haar tekeningen/digi's heel mooi vind, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en er op gereageerd.
En ik mocht het team komen versterken. Het eerste kaartje, wat ik gemaakt heb is er eentje met een dolfijn. De dolfijn heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Daarna uitgesneden met een mal van Marianne Design en op designpapier geplakt. Ervoor nog wat zeewier (joy) en een aantal schelpjes en zeepaardjes. Voor deze en nog veel meer mooie digi's.. even kijken op dora-knutselhoekje. Daar vind je de digi's en wat de andere dt leden hiermee gemaakt hebben.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat mooi versierd. Mooie eenheid. Nogmaals, welkom! Super leuk dat je hebt aangemeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart met de prachtige dolfijn.
    Leuke afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je met de dolfijn gemaakt. Leuke schelpjes en zeesterren zijn dat op de voorgrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart met die mooie dolfijndigi!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen