.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 8 maart 2019

Giraffe

Er is op het blog van pennyschallenges ook een nieuwe challenge begonnen.
Dit keer hebben we als sponsor imaginethatdigistamp. Ik heb hier gekozen voor de giraffe. Deze heb ik ingekleurdmet de faber castell polychromos. Vervolgens heb ik papier gebruikt uit een oud blog en hiermee de kaart gemaakt. De tekst hoort bij de digi. De digi zelf en de tekst heb ik uitgesneden met een nestebilitie.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Ooo wat een mooie digi. Mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super adorable - LOVE your 3 yellow butterflies and that paper is perfect for a giraffe *Ü* Thanks so much for linking up at IMAGINE THAT DIGISTAMP last month Geesje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A great card - thanks for sharing it with us at the Creative Playground Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen