.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 17 mei 2019

daisy's friend

Ik heb weer een inspiratiekaartje gemaakt voor het blog van leannsworld101.
Dit keer heb ik "daisy's friend" gebruikt. Ik heb haar ingekleurd met de faber castell polychromos.
Daarna heb ik haar vierkant uitgenseden nen op kraftpapier gezet, Dit nogmaals uitgesneden.
Ik heb een witte kaart gebruikt, hierop kraft en als laatste designpapier. Hierop heb ik een groter vierkant gezet in kraft en daarop lichtrose. Dit in de ene hoek en daarna de digi in de andere hoek gezet. Op de bovenste heb ik een kantjhe en een bloem geplakt.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje geesje en een super lief en mooi ingekleurd stempeltje erop

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen